piątek, 12 stycznia 2018

NEW YORK CITY


Nowy Jork odwiedziłam już dwukrotnie, jednak wpis z tym związany nigdy się nie pojawił. Pierwszy raz byłam od razu po przyjeździe do Stanów Zjednoczonych, kolejny na początku listopada. Miejsce to z pewnością jest imponujące, lecz z łatwością potrafi przytłoczyć. Tak było w moim przypadku. Udało mi się  zobaczyć te najbardziej popularne miejsca w tym: Central Park, Times Square, Top of the Rock, Rockefeller Center, Empire State Building czy Statue of Liberty. 

Najłatwiej poruszać się metrem, ale jeśli cenicie sobie wygodę polecam Uber'a czy Lyft. Z Uber'a zdecydowałam się skorzystać, kiedy odwiedziłam Nowy Jork w listopadzie. 

Nowy Jork posiada wiele miejsc, które warto zwiedzić, za każdym razem decyduję się na coś innego. Podczas mojego ostatniego pobytu jednym z miejsc, które zdecydowałam się zobaczyć był Columbia University.

Poza typowymi atrakcjami turystycznymi jest też sporo miejsc, które według mnie warto zobaczyć. Między innymi jest to Carlo's Bakery ze słynnego programu "Słodki biznes", który możesz obejrzeć na TLC. Jeśli kiedyś zastanawiałeś się czy te słodkości warte są swojej ceny, to zdecydowanie mogę powiedzieć, że tak. Nie jadłam niczego lepszego w swoim życiu. Kolejnym przystankiem jest słynne "One Dollar Pizza", za kawałek pizzy płacisz tylko jednego dolara. Smak nie powala, ale jeśli jesteś w Nowym Jorku to powinieneś spróbować. Jest to w pewien sposób jedna z atrakcji tego miasta.

Ostatnim razem udało mi się również zobaczyć siedzibę New York Times oraz Trump Tower, jednak tylko z zewnątrz.

Nie chciałabym porównywać Bostonu z Nowym Jorkiem, bo są  to dwa zupełnie różne miasta. Boston jednak bardziej przypadł mi do gustu. Które z nich chcielibyście odwiedzić?






4 komentarze:

  1. O jacie naszym marzeniem jest wyjazd do nowego yorku ! Świetnie tam musi być <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno w przyszłości chciałabym zwiedzić Nowy York.
    Od zawsze interesowały mnie wielkie metropolie! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wycieczki, też bym chętnie odwiedziła NY , chociażby po to by poczuć atmosferę tego dużego miasta :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magiczne miejsce - dobre dla każdego

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia