środa, 7 marca 2018

PRZEDŁUŻAĆ CZY NIE PRZEDŁUŻAĆ?


        Bardzo długo zastanawiałam się czy przedłużyć mój pobyt w Stanach Zjednoczonych. Dla jednych decyzja wydaje się być oczywista, ponieważ przebywanie tutaj jest spełnieniem marzeń. Niekoniecznie. W moim przypadku jednak doskwiera tęsknota oraz fakt, że nie do końca czuję się tutaj komfortowo. Moim błędem było porozmawianie z rodziną goszczącą w kwestii przedłużenia programu. Teraz zarówno oni oraz dzieci przekonani są, że zostanę dłużej. Będę musiała im przekazać, że zmieniłam zdanie.
      18 lutego poleciałam do Polski na tydzień. Minęło niespodziewanie szybko, kilka dni spędziłam z Mamą, kilka z Tatą, jednego dnia pojechałam do Wrocławia wykonać swój kolejny tatuaż. Przypomniało mi to o słynnym przysłowiu "Wszędzie dobrze, ale najlepiej w domu." Rozmawiałam z rodzicami wiele razy, z rodzeństwem również. Na ten moment wracam do domu wraz z końcem mojego 13 miesiąca (13 miesiąc to Travel Month). W tym przypadku mój brat będzie mógł mnie odwiedzić i będziemy mogli podróżować razem. Starałam się wypisać kilka "za" i "przeciw" co tylko pogorszyło moją sytuację, bo mam więcej "za" pobytem w Stanach aniżeli "przeciw". Co z tęsknotą? Nie pamiętam kiedy ostatni raz tak płakałam opuszczając mój kraj. Podczas żegnania się z rodzicami pękało mi serce. To właśnie wpłynęło na moją ostateczną decyzję. Nie zamierzam się męczyć, świat stoi przede mną otworem i zawsze mogę tu wrócić. Jeszcze 5 miesięcy przede mną + travel month, więc jeszcze dużo zdążę zrobić i zwiedzić. Wiem, że moja rodzina goszcząca uszanuje moją decyzję, najbardziej szkoda mi będzie opuścić najstarszą z dzieci, bo wiem jak bardzo jest do mnie przywiązana. Rok jest jednak dla mnie wystarczający, po powrocie do Polski zamierzam podróżować po Europie.


            Jestem ciekawa waszej opinii. Co byście zrobili? Jaka byłaby wasza decyzja? 

11 komentarzy:

  1. Wyjazd do Stanów fajna sprawa, ale sama nie wiem czy bym potrafiła tak wyjechać :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tekstu wynika, że chcesz wracać więc nie ma się nad czym zastanawiać.
    www.naszeszlaki.pl życzą powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś się zastanawiałam nad wyjazdem właśnie w takim charakterze, ale nie byłabym w stanie zostawić w Polsce chłopaka na tak długi czas.. Jeżeli byłabym tam z nim, nawet bym się nie zastanawiała nad powrotem ;) ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  4. moim marzeniem jest wyjazd jako au pair wlasnie do ameryki,ale troche sie boje ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Decyzja należy przede wszystkim do Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm keśli masz okazję podrózowaci to rób to ale jeśłi chodzi o USA to proponuje pogadaci z rodzenistwem i razem pojechać tam? By chociaż częśc rodziny mieci ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Twoi miejscu zostałabym, jeśli jest taka możliwość. Jeśli jednak wolisz wrócić, nie rób niczego wbrew sobie.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com/2018/03/przedsmak-za-zapowiedz.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie potrafiłabym tak na stałe wyjeżdzać daleko od rodziny i przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sama 6 lat byłam w Anglii i dla mnie takie wyjazdy to super sprawa. Lubię podróżować. Najgorsze jest zaklimatyzować się. Potem jak sie ma fajne zajęcie to się przyzwyczaja. Inna sprawa jest, jak ktoś tęskni za krajem. U mnie jednak te kilka lat wygrały z myślą możliwości w tamtym kraju.

    OdpowiedzUsuń
  10. jesli masz okazje i chesz to nie ma na co czekac

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia