niedziela, 23 lipca 2017

Gifts for the host family

Wylot za dwa tygodnie, walizki kupione, prezenty dla rodziny goszczącej również. Wiedziałam, że łatwo nie pójdzie, bo tak, jak oni niewiele wiedzą o mnie, tak ja niewiele wiem o nich. Zdecydowałam się postawić na klasykę, choć jeden z prezentów zdecydowanie wyróżnia się z tłumu. 
Zacznijmy od dzieci:
  • Dziewczynka (6 lat): 


W tym przypadku zdecydowałam się na kolorowankę z motywem Polski. Klocki z motywem ludowym dopełniają zestaw, który zamierzam wręczyć sześciolatce.
Kolorowanka: http://www.empik.com/
Klocki z motywem ludowym: https://folkstar.pl/

  • Chłopiec (3 lata):
Zakup prezentu dla trzyletniego chłopca sprawił mi kłopot. Chciałam podarować mu coś, co nie tylko bawi, ale i uczy. Po dłuższych poszukiwaniach zdecydowałam się na kolorowanki polsko-angielskie. 


Kolorowanki polsko-angielskie: https://dedalus.pl/

  • Dziewczynka (8 lat):
Czas na prezent, który wyróżnia się z tłumu. Dobrym prezentem dla ośmioletniej dziewczynki nie będą kolorowanki, kucyki, lalki. Po rozmowie z Au Pair, która aktualnie przebywa z rodziną postawiłam na... FISZKI. Chciałabym nauczyć ją podstawowych zwrotów w języku polskim, dlatego twierdzę, że jest to dobry pomysł. 

Fiszki: https://www.fiszki.pl/

To wszystko co podaruje dzieciom, nie licząc słodyczy. Rodzicom goszczącym zdecydowałam się dać wspólny prezent. Postawiłam na zestaw ludowy - dwa kubki + herbata, książka kucharska w języku angielskim oraz magnes z Krakowa. 




  • Słodycze:
Zdecydowałam się na Michałki kokosowe oraz Mieszankę Krakowską od Wawela. Planuję dokupić krówki oraz Ptasie Mleczko.

7 komentarzy:

  1. Fajne prezenty, szczegolnie te kubki bo sama takie posiadam - by przypominaly mi o Polsce:-)

    Powodzenia w najlepszej przygodzie źycia! I pozdrowienia od byłej au pair😊

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że im się spodobają :)
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Prezenty są fajne, mniemy nadzieje że ni się spodoba. Może też coś Polskiego ze sobą weź.
    Super że wylatujesz. Udanego pobytu ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie prezenty, które kupiłam są w jakiś sposób powiązany z Polską...
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Jeju! Jak ja zazdroszczę osobom które potrafią wybierać prezenty. Naprawdę pomysły świetne. Fiszki i kubeczki najlepsze.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prezenty,kubki wyglądają genialnie,bardzo fajny pomysł też z fiszkami :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne prezenty, świetny pomysł kubkami i słodyczami :) a książka kucharska z polską kuchnią z pewnością skradnie ich serca :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia